facebook
instagram
logo
0 szt
0,00 zł
Strona główna  |  Reklamacje
REKLAMACJE
 
- protokół zwrotu towaru/uznanej reklamacji towaru
- formularz reklamacyjny
WYCIĄG Z REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO DREWNIAKOWO
§ 10. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi zamówione przez niego Towary bez wad.
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
2.1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
2.2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
3. Reklamację można zgłosić (na stronie Sklepu Internetowego znajduje się wzór Formularza reklamacyjnego) za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając ją na adres e-mail Sprzedawcy podany w § 3 ust. 2 Regulaminu lub skorzystać z elektronicznego formularza Elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie później niż w terminie 14 dni.
5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedawcy.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać wraz z wypełnionym i podpisanym Protokołem uznanej reklamacji, na adres ul. Sylwestra Kowalczewskiego 2/70, 25-635 Kielce.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityka Prywatności.

Copyright © 2024 DREWNIAKOWO Kamil Pachocki.